sâmbătă, 6 octombrie 2012

Tot ce consumam se poate transforma in castig pentru noi

 Cum ar fi daca din toate produsele si serviciile platite de noi sau cunostintele noastre am 
primi  procent % doar pentru simplu fapt ca s-a facut o cumparatura de la un anumit Comerciant?
 Eu zic ca aceasta idee este geniala. SCnet negociaza discounturile, eu inregistrez persoane iar acestea isi fac cumparaturile necesare iar eu castig bani doar pentru ca le-am recomandat sa devina si ei membri SCnet.
 ( Este un sistem foarte simplu, pentru mai multe detalii ma puteti contacta)

Suntem o ASOCIATIE de cumparatori inteligenti. Suntem ca un club (in momentul de fata suntem 165.000). Pentru ca suntem foarte multi putem cumpara orice la jumatate de pret. Magazinele partenere ne ofera discount pentru ca le facem publicitate prin viu grai. Daca veti fi si dumneavoastra membru, veti avea aceleasi avantaje. Gratis! Nu exista obligatia de cumparare. Cumparam orice dar cu un pret redus si suntem platiti.

AVANTAJE:
– Fara taxa de inregistrare            trebuie doar sa te inregistrezi AICI la sectiunea Inregistrati-va
– Fara cotizatie de membru
– Fara costuri lunare sau obligatii
– Fara obligatie de cumparare
– Fara seminarii obligatorii
– Fara restrictii catre alte MLM-uri
– Fara sefi
– FARA RISC

 Obtinem:
– cumparaturi mai ieftine cu 50%
- putem castiga bani doar recomandand partenerii SCnet
– comisioane deosebite
– recunoasterea meritelor.

Parteneri SCnet din judetul Brasov



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu